نارسایی کلیه با 26٪ عملکرد کلیه: طب سنتی از کجا می توانم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من یک نارسایی کلیه با کراتینین از 232 UG / l و 26 درصد عملکرد کلیه است. من می خواهم سعی کنید به روش طب سنتی. چنین رفتاری است که در آن موجود است؟ این سوال را از یک بیمار 62 ساله است. او در حال حاضر از نارسایی کلیه رنج می برند و می خواهید برای دریافت رایگان از آن فوری است.

چین خانه از طب چینی است. شما می دانید چین است و نه مشهور است برای درمان گیاه چینی با اثرات جانبی و طب گیاه چینی ثابت شده است با اثر زیادی در بهبود گردش خون درون کلیه و حفاظت از عملکرد کلیه.

در واقع تعداد زیادی از بیماری های کلیوی می تواند در سرعت پایدار توسعه، و از طریق درمان مناسب، می تواند بهبود خوب دریافت کنید. فقط به خاطر اینکه از عوامل حاد، ما از دست دادن مقدار زیادی از فرصت درمان و پیشرفت بیماری به سمت نارسایی کلیه در نهایت. برای حذف پیچیده ایمنی در کلیه ها، ما استفاده از طب گیاهی چینی. از آنجا که مواد فعال از گیاهان چینی می تواند با پیچیده ایمنی ترکیب، آنها را تقسیم و تخلیه آنها از بدن است. علاوه بر این، طب چینی می تواند به رگ های خونی گشاد می شوند، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها، بسیار پیچیده و فوق العاده ماتریس سلولی ایمنی بدن است که باعث فیبروز کلیوی در تصویر را می توان تخلیه کردن. مهم ترین چیز این است که تمیز کردن خون و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. این مرحله سوم است. برای تمیز کردن خون، طب غربی است همودیالیز. با این حال، همودیالیز تنها می تواند سموم مولکول های کوچک مانند کراتینین، اوره و اسید اوریک را حذف کنید. سموم مولکول های بزرگ مانند هموسیستئین و اتصال پروتئین رتینول هنوز در خون هستند و باعث damage.Dialysis جدی تر هنوز هم می تواند اجتناب شود. در طب چینی، درمان با حمام گیاه چینی، حمام پا درمانی و طب سوزنی نیز می تواند اثر تصفیه خون دست یابد.

از مطالب بالا، ما می دانیم که بیمار با نارسایی کلیه و 26 درصد عملکرد کلیه می تواند به طب سنتی در بیمارستان ما دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

نارسایی کلیه با 26٪ عملکرد کلیه: طب سنتی از کجا می توانم





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، 26٪ عملکرد کلیه، نارسایی کلیه با 26٪ عملکرد کلیه: طب سنتی از کجا می توانم ,
:: بازدید از این مطلب : 990
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: